flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЇ «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ

26 березня 2019, 16:45

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЇ «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ

 

Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою: вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро, 49089

26.03.2019 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 

Секретаря судового засідання - 2 вакансії

(безстрокове та строкове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

  • забезпечення належної організації підготовки та розгляду адміністративних справ у судді відповідно до вимог процесуального законодавства;
  • здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді;
  • формування та оформлення адміністративних справ, приєднання до них відповідних матеріалів;
  • забезпечення повного фіксування судового засідання технічними засобами відповідно до вимог Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року    № 108;
  • ведення протоколів судового засідання, відтворення технічного запису судового засідання, ознайомлення осіб, які беруть участь у справі, з даними технічного фіксування судового засідання;
  • оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до відділу з організаційного забезпечення суду;
  • виготовлення та надання копій процесуальних документів з адміністративної справи, що знаходиться в провадженні судді;
  • виконання інших доручень судді, керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

  • наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра;
  • без вимог до стажу роботи;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174; Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108
  • практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet.

 

Провідного спеціаліста

відділу з організаційного забезпечення суду

(строкове призначення на посаду)

 

  • Контроль за проходженням процесуальних документів у справах про адміністративні правопорушення;
  • Забезпечення роботи з особливостей реєстрації судових документів (справ);
  • Здійснення реєстрації позовних заяв в автоматизованій системі документообігу суду, а також заяв, клопотань, які підлягають реєстрації у картці додаткових матеріалів;
  • Забезпечення роботи з видачі адміністративних справ для ознайомлення, видачі копій процесуальних документів суду;
  • Забезпечення роботи з видачі виконавчих листів;
  • Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації №174 від 17.12.2013 року
  • Підготовка необхідних пропозицій щодо вдосконалення роботи відділу з формування та належної передачі сформованих судових справ до відділу;
  • Організація та контроль роботи з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів;
  • Контроль ведення документів первинного обліку;
  • Організація роботи з опрацювання кореспонденції, що стосується розгляду адміністративних справ, у разі необхідності складати відповідні акти щодо відсутності документів;
  • Виконання інших доручень керівництва суду з питань організації діловодства у відділі.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

  • наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра;
  • без вимог до стажу роботи;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174.
  • практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet.

 

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року №15 «Про оплати праці працівників державних органів» (зі змінами):

- оклад 4690 грн.;

- надбавка за ранг (від 200 – 500 грн.)

- надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу (стаття 52 Закону України «Про державну службу»);

- інші виплати, надбавки, премії - у разі встановлення.

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

6) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

7) відповідальність;

8) системність і самостійність в роботі;

9) уважність до деталей;

10) наполегливість;

11) креативність та ініціативність;

12) орієнтація на саморозвиток;

13) орієнтація на обслуговування;

14) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

 

Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:

  1. Копія паспорта громадянина України;
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
  3. Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього, відповідно до зазначеного Закону;
  4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
  6. Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
  7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.

 Документи приймаються в строк до 10 квітня 2019 року за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, 49089

Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити                          15 квітня 2019 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовні дата та час) за адресою: м.Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, 49089

Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою в останній день приймання документів, не розглядаються.

Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Зінкевич Олена Анатоліївна, телефон: (056) 720-97-60, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua