Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро
03.02.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Головний спеціаліст відділу узагальнення судової практики, роботи зі звернення громадян та з доступу до публічної інформації (безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Ведення діловодства за звернення громадян;
- Підготовка проектів відповідей на звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
- Участь у підготовці аналізів стану розгляду заяв, скарг та звернень громадян, які надходять до суду;
- Співпраця з суддями-спікерами суду з підготовки інформації для здійснення узагальнення судової практики розгляду адміністративних справ;
- Участь у підготовці аналітичних матеріалів, інформаційних довідок для проведення нарад, семінарів, засідань з питань звернень громадян;
- Здійснення систематизацію та облік судової практики в суді;
- Організація захисту персональних даних в процесі їх обробки в автоматизованій системі документообігу суду.
- Інформування голови суду або його заступника про порушення встановлених процедур обробки персональних даних;
- Розміщення на веб-сайті суду узагальнені матеріали про організацію роботи зі звернення громадян, графіки особистого прийому головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду та заступником керівника парту суду.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 3801 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Цивільно-процесуального кодексу України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»; Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel).
Судового розпорядника відділу служби судових розпорядників
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення дотримання особами, які перебувають у суді, встановлених правил;
- Забезпечення безпечних умов роботи суддям та працівникам апарату суду в залі судового засідання, іншому приміщенні, в разі проведення судом виїзного засідання;
- Звернення в разі необхідності до працівників правоохоронних органів з приводу сприяння у підтриманні громадського порядку, затримання та притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які проявляють неповагу до суду та порушують громадський порядок;
- Вжиття заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання;
- Здійснення перевірки та забезпечення готовності залу судового засідання до слухання справи;
- Здійснення термінової доставки в установи та організації, а також фізичним особам листів, викликів, інших документів для забезпечення невідкладного розгляду справи з питань, що виникли в процесі її слухання;
- Повідомлення керівництва суду при виникненні надзвичайних обставин та організація виклику спеціальних служб.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення)
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Провідний спеціаліст відділу з організаційного забезпечення суду (на час відпустки основного працівника по догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Контроль за проходженням процесуальних документів у справах про адміністративні правопорушення;
- Забезпечення роботи з особливостей реєстрації судових документів (справ);
- Забезпечення роботи з видачі адміністративних справ для ознайомлення, видачі копій процесуальних документів суду;
- Забезпечення роботи з видачі виконавчих листів;
- Забезпечення роботи з видачі адміністративних справ для ознайомлення, видачі копій процесуальних документів;
- Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року
- Підготовка необхідних пропозицій щодо вдосконалення роботи відділу з формування та належної передачі сформованих судових справ до відділу;
- Організація та контроль роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів;
- Контроль ведення документів первинного обліку;
- Організація роботи з опрацювання кореспонденції, що стосується розгляду адміністративних справ, у разі необхідності складати відповідні акти щодо відсутності документів.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15 та штатного розпису суду:
- оклад 3352 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
премія (в разі встановлення)
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду (безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення роботи з прийняття вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
- Забезпечення роботи з підготовки та видачі копій судових рішень;
- Забезпечення роботи з належного ведення Журналу видачі копій судових документів;
- Забезпечення роботи з прийому розглянутих судових справ та матеріалів, а також проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;
- Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року
- Контроль ведення документів первинного обліку;
Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15 та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
премія (в разі встановлення)
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:
відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.
Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:
1. Копія паспорта громадянина України;
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3. Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;
5. Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.
Документи приймаються в строк до 20 лютого 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 23 лютого 2017 року з 09 год. 00 хв. за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою у останній день приймання документів не розглядаються.
Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:
Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua