flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЇ В) АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ

06 лютого 2017, 14:30

Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро

03.02.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 

Головний спеціаліст відділу узагальнення судової практики, роботи зі звернення громадян та з доступу до публічної інформації (безстрокове призначення на посаду)

 

Функціонально-посадові обов’язки:

-         Ведення діловодства за звернення громадян;

-         Підготовка проектів відповідей на звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

-         Участь у підготовці аналізів стану розгляду заяв, скарг та звернень громадян, які надходять до суду;

-         Співпраця з суддями-спікерами суду з підготовки інформації для здійснення узагальнення судової практики розгляду адміністративних справ;

-         Участь у підготовці аналітичних матеріалів, інформаційних довідок для проведення нарад, семінарів, засідань з питань звернень громадян;

-         Здійснення систематизацію та облік судової практики в суді;

-         Організація захисту персональних даних в процесі їх обробки в автоматизованій системі документообігу суду.

-         Інформування голови суду або його заступника про порушення встановлених процедур обробки персональних даних;

-         Розміщення на веб-сайті суду узагальнені матеріали про організацію роботи зі звернення громадян, графіки особистого прийому головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду та заступником керівника парту суду.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:

- оклад 3801 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

-           Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

-           Без вимог до стажу роботи;

-           Вільне володіння державною мовою;

-           Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Цивільно-процесуального кодексу України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»; Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;

-           Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel).

 

Судового розпорядника відділу служби судових розпорядників

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

-          Забезпечення дотримання особами, які перебувають у суді, встановлених правил;

-          Забезпечення безпечних умов роботи суддям та працівникам апарату суду в залі судового засідання, іншому приміщенні, в разі проведення судом виїзного засідання;

-          Звернення  в разі необхідності до працівників правоохоронних органів з приводу сприяння у підтриманні громадського порядку, затримання та притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які проявляють неповагу до суду та порушують громадський порядок;

-          Вжиття заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання;

-          Здійснення перевірки та забезпечення готовності залу судового засідання до слухання справи;

-          Здійснення термінової доставки в установи та організації, а також фізичним особам листів, викликів, інших документів для забезпечення невідкладного розгляду справи з питань, що виникли в процесі її слухання;

-          Повідомлення керівництва суду при виникненні надзвичайних обставин та організація виклику спеціальних служб.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:

- оклад 2750 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення)

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-  Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;

-  Без вимог до стажу роботи;

-  Вільне володіння державною мовою;

-  Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;

-  Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)

 

Провідний спеціаліст відділу з організаційного забезпечення суду (на час відпустки основного працівника по догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку)

Функціонально-посадові обов’язки:

-  Контроль за проходженням процесуальних документів у справах про адміністративні правопорушення;

-  Забезпечення роботи з особливостей реєстрації судових документів (справ);

-   Забезпечення роботи з видачі адміністративних справ для ознайомлення, видачі копій процесуальних документів суду;

-   Забезпечення роботи з видачі виконавчих листів;

-   Забезпечення роботи з видачі адміністративних справ для ознайомлення, видачі копій процесуальних документів;

-    Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року

-   Підготовка необхідних пропозицій щодо вдосконалення роботи відділу з формування та належної передачі сформованих судових справ до відділу;

-   Організація та контроль роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів;

-   Контроль ведення документів первинного обліку;

-   Організація роботи з опрацювання кореспонденції, що стосується розгляду адміністративних справ, у разі необхідності складати відповідні акти щодо відсутності документів.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року   № 15 та штатного розпису суду:

-         оклад 3352 грн.;

-         надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;

премія (в разі встановлення)

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-           Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;

-           Без вимог до стажу роботи;

-           Вільне володіння державною мовою;

-           Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.

-           Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)

 

 

Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду (безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

-  Забезпечення роботи з прийняття вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;

-  Забезпечення роботи з підготовки та видачі копій судових рішень;

-   Забезпечення роботи з належного ведення Журналу видачі копій судових документів;

-   Забезпечення роботи з прийому розглянутих судових справ та матеріалів, а також проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;

-   Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року

-   Контроль ведення документів первинного обліку;

Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року   № 15 та штатного розпису суду:

-         оклад 2750 грн.;

-         надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;

премія (в разі встановлення)

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-           Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;

-           Без вимог до стажу роботи;

-           Вільне володіння державною мовою;

-           Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.

-           Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)

 

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.

Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:

1.     Копія паспорта громадянина України;

2.     Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3.     Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;

4.     Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5.     Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;

6.     Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.

 Документи приймаються в строк до 20 лютого 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 23 лютого 2017 року з 09 год. 00 хв. за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

 

Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою у останній день приймання документів не розглядаються.

Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua