Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою: 49089, вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро
06.10.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Секретаря судового засідання
(строкове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення належної організації підготовки та розгляду адміністративних справ у судді відповідно до вимог процесуального законодавства;
- Здійснення судових викликів та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді;
- Формування та оформлення адміністративних справ, приєднання до них відповідних матеріалів;
- Забезпечення повного фіксування судового засідання технічними засобами відповідно до вимог Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108;
- Ведення журналів судового засідання, відтворення технічного запису судового засідання, ознайомлення осіб, які беруть участь у справі, з даними технічного фіксування судового засідання;
- Оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до відділу з організаційного забезпечення суду;
- Виготовлення та надання копій процесуальних документів з адміністративної справи, що знаходиться в провадженні судді;
- Виконання інших доручень судді, керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 3352 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Головного спеціаліста відділу аналітики та судової статистики (строкове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Здійснення моніторингу та систематизації законодавства та судової практики, рішень Верховного та Конституційного судів України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики;
- Забезпечення оперативного інформування суддів та працівників апарату суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня;
- Здійснення моніторингу періодичних видань та організація їх обліку зберігання;
- Контроль за своєчасним надсиланням до інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень копій судових рішень;
- Підготовка необхідної аналітичної та статистичної інформації голові суду та керівнику апарату суду на оперативні наради, круглі столи, для проведення узагальнення судової практики Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
- Аналіз стану обліково-статистичної роботи в суді;
- Координація роботи з питань аналітики та судової статистики з Верховним судом України, Вищим адміністративним судом України, Державною судовою адміністрацією України, Дніпропетровським територіальним управлінням статистики Держкомстату, підрозділами інших правоохоронних органів;
- Підготовка інформації про підсумки роботи відділу за певний період;
- Участь у плануванні роботи суду за дорученням начальника відділу, здійснення контролю за виконанням окремих розділів плану роботи суду;
- Виконання інших доручень голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та начальника відділу аналітики та судової статистики.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 3801 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія ( в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (зі змінами, внесеними рішенням Ради суддів України від 15.09.2016 року № 58);
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet;
- Вміння працювати в програмі Exсel (налаштування фільтрації та логічних умов відповідних даних);
- Навики в роботі щодо побудови статистичних звітів документообігу.
Судового розпорядника відділу служби судових розпорядників, 2 вакансії
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення дотримання особами, які перебувають у суді, встановлених правил;
- Забезпечення безпечних умов роботи суддям та працівникам апарату суду в залі судового засідання, іншому приміщенні, в разі проведення судом виїзного засідання;
- Звернення в разі необхідності до працівників правоохоронних органів з приводу сприяння у підтриманні громадського порядку, затримання та притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які проявляють неповагу до суду та порушують громадський порядок;
- Вжиття заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання;
- Здійснення перевірки та забезпечення готовності залу судового засідання до слухання справи;
- Здійснення термінової доставки в установи та організації, а також фізичним особам листів, викликів, інших документів для забезпечення невідкладного розгляду справи з питань, що виникли в процесі її слухання;
- Повідомлення керівництва суду при виникненні надзвичайних обставин та організація виклику спеціальних служб.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія ( в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Windows, Microsoft Office, Internet.
Головного спеціаліста відділу з узагальнення судової практики, роботи зі звернення громадян та з доступу до публічної інформації (безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Організація захисту персональних даних в процесі їх обробки в автоматизованій системі документообігу суду;
- Забезпечення антивірусного захисту персональних даних в автоматизованій системі документообігу суду;
- Забезпечення використання технічних засобів безперебійного живлення елементів автоматизованої системи документообігу суду;
- Забезпечення захисту реєстраційних даних від модифікації та знищення;
- Здійснення заходів щодо проведення судових засідань в режимі відеоконференцзв’язку;
- Забезпечення виконання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (зі змінами, внесеними рішенням Ради суддів України від 15.09.2016 року № 58) в частині належного функціонування «Діловодство спеціалізованого суду»;
- Здійснення інформаційно-технічної підтримки щодо функціонування комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»;
- Забезпечення адміністрування робочих місць суддів та працівників апарату суду;
- Забезпечення доступу до користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів;
- Проведення моніторингу новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду;
- Здійснення контролю за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів;
- Відповідальність за дотримання вимог законодавства з питань правової охорони комп’ютерних програм під час їх придбання, встановлення, використання, обліку та інвентаризації.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 3801 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія ( в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за відповідним професійним спрямуванням з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (зі змінами, внесеними рішенням Ради суддів України від 15.09.2016 року № 58);
- Навики обслуговування систем резервного копіювання;
- Вміння встановлювати, налаштовувати та обслуговувати комп’ютерну та іншу оргтехніку;
- Вміння встановлювати та налаштовувати різні програмні забезпечення;
- Розуміння принципів функціонування комп’ютерних мереж, знання основних мережевих протоколів (IP, TCP, UDP, DNS), розуміння принципів маршрутизації та адресації в мережі;
- Адміністрування та налаштування: Active Directory.
Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:
відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.
Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:
- Копія паспорта громадянина України;
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
- Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;
- Копія (копії) документа (документів) про освіту;
- Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
- Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
- Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.
Документи приймаються в строк до 24 жовтня 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 30 жовтня 2017 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовні дата та час) за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою в останній день приймання документів не розглядаються.
Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:
Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua