Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою: 49089, вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро
07.11.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Начальника відділу служби судових розпорядників
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподілення обов’язків між працівниками відділу, організація та контроль роботи відділу;
- Розробка рекомендацій, положення, які регламентують конкретні напрями діяльності відділу;
- Участь у розробці номенклатури справ суду;
- Здійснення підготовки матеріалів для проведення навчань судових розпорядників Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
- Підготовка для голови суду та керівника апарату суду необхідні інформаційно-аналітичні записки, довідки огляди, звіти, проекти відповідей тощо;
- За дорученням голови суду та керівника апарату суду здійснення листування з компетентними органами з питань роботи відділу;
- Надання інформації голові суду, керівнику апарату суду про стан роботи відділу;
- Здійснення контролю за проведенням старшим судовим розпорядником інструктажу судових розпорядників перед початком судового засідання;
- Здійснення щоденного контролю за наявністю вільних залів судового засідання у зв’язку з відсутністю судді (суддів). У разі необхідності інформує про вільні зали судових засідань суддів;
- Забезпечення зберігання документації щодо діяльності роботи відділу;
- Координація роботи відділу з іншими відділами, з помічниками суддів та секретарями судового засідання;
- Подання, згідно з чинним законодавством, пропозицій керівництву про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Забезпечення систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль стану трудової та виконавчої дисципліни у відділі;
- Підготовка та надання пропозицій до плану роботи суду в частині діяльності відділу, контроль за виконанням відповідних розділів плану роботи суду;
- Виконання інших доручень голови суду, керівника апарату суду щодо забезпечення належних умов для проведення судового засідання та роботи відділу служби судових розпорядників.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 6500 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;
- Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Конституційний суд України», «Про Вищу раду правосуддя», Інструкція з діловодства в адміністративних судах, затверджена Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174.;
- Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet;
- Вміння працювати в програмі Exсel;
- Знання основ архівної справи;
- Вміння обґрунтовувати власну позицію;
- Досягнення кінцевих результатів;
- Організація і контроль роботи;
- Вміння працювати в команді та керувати командою;
- Оцінка і розвиток підлеглих;
- Вміння розв’язання конфліктів;
- Відповідальність;
- Системність і самостійність в роботі;
- Уважність до деталей;
- Наполегливість;
- Креативність та ініціативність;
- Орієнтація на саморозвитку;
- Вміння працювати в стресових ситуаціях.
Секретаря судового засідання
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення належної організації підготовки та розгляду адміністративних справ у судді відповідно до вимог процесуального законодавства;
- Здійснення судових викликів та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді;
- Формування та оформлення адміністративних справ, приєднання до них відповідних матеріалів;
- Забезпечення повного фіксування судового засідання технічними засобами відповідно до вимог Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108;
- Ведення журналів судового засідання, відтворення технічного запису судового засідання, ознайомлення осіб, які беруть участь у справі, з даними технічного фіксування судового засідання;
- Оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до відділу з організаційного забезпечення суду;
- Виготовлення та надання копій процесуальних документів з адміністративної справи, що знаходиться в провадженні судді;
- Виконання інших доручень судді, керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 3352 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Прийом вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
- Підготовка та видача копій судових рішень, попій інших документів;
- За заявою сторін надсилання копій рішень рекомендованими листами;
- Відповідальність за належне ведення Журналу видачі копій судових документів;
- Здійснення прийому розглянутих судових справ та матеріалів, не розглянутих справ на період відпустки суддів для зберігання у відділі, проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;
- Ведення номенклатурних справ суду по листуванню з особами, що беруть участь у справі, стосовно направлення копій судових рішень;
- Розгляд звернень та скарг осіб, що беруть участь у справі, стосовно отримання копій судових рішень та інші;
- Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді;
- Внесення пропозицій до плану роботи суду з питань організації діловодства, контроль виконання відповідних розділів плану роботи суду;
- Виконання інших доручень голови суду, керівника апарату (заступника керівника апарату суду), начальника відділу з організаційного забезпечення суду з питань організації діловодства у відділі.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Головного спеціаліста відділу аналітики та судової статистики (строкове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Здійснення моніторингу та систематизації законодавства та судової практики, рішень Верховного та Конституційного судів України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики;
- Забезпечення оперативного інформування суддів та працівників апарату суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня;
- Здійснення моніторингу періодичних видань та організація їх обліку зберігання;
- Контроль за своєчасним надсиланням до інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень копій судових рішень;
- Підготовка необхідної аналітичної та статистичної інформації голові суду та керівнику апарату суду на оперативні наради, круглі столи, для проведення узагальнення судової практики Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
- Аналіз стану обліково-статистичної роботи в суді;
- Координація роботи з питань аналітики та судової статистики з Верховним судом України, Вищим адміністративним судом України, Державною судовою адміністрацією України, Дніпропетровським територіальним управлінням статистики Держкомстату, підрозділами інших правоохоронних органів;
- Підготовка інформації про підсумки роботи відділу за певний період;
- Участь у плануванні роботи суду за дорученням начальника відділу, здійснення контролю за виконанням окремих розділів плану роботи суду;
- Виконання інших доручень голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та начальника відділу аналітики та судової статистики.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:
- оклад 3801 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія ( в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
- Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (зі змінами, внесеними рішенням Ради суддів України від 15.09.2016 року № 58);
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet;
- Вміння працювати в програмі Exсel (налаштування фільтрації та логічних умов відповідних даних);
- Навики в роботі щодо побудови статистичних звітів документообігу.
Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:
відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.
Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:
- Копія паспорта громадянина України;
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
- Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;
- Копія (копії) документа (документів) про освіту;
- Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
- Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
- Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.
Документи приймаються в строк до 24 листопада 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 30 листопада 2017 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовні дата та час) за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою в останній день приймання документів не розглядаються.
Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:
Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua