flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЙ «Б» та «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ

07 листопада 2017, 16:32

Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою: 49089, вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро

07.11.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 

Начальника відділу служби судових розпорядників

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

  • Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподілення обов’язків між працівниками відділу, організація та контроль роботи відділу;
  • Розробка рекомендацій, положення, які регламентують конкретні напрями діяльності відділу;
  • Участь у розробці номенклатури справ суду;
  • Здійснення підготовки матеріалів для проведення навчань судових розпорядників Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
  • Підготовка для голови суду та керівника апарату суду необхідні інформаційно-аналітичні записки, довідки огляди, звіти, проекти відповідей тощо;
  • За дорученням голови суду та керівника апарату суду здійснення листування з компетентними органами з питань роботи відділу;
  • Надання інформації голові суду, керівнику апарату суду про стан роботи відділу;
  • Здійснення контролю за проведенням старшим судовим розпорядником інструктажу судових розпорядників перед початком судового засідання;
  • Здійснення щоденного контролю за наявністю вільних залів судового засідання у зв’язку з відсутністю судді (суддів). У разі необхідності інформує про вільні зали судових засідань суддів;
  • Забезпечення зберігання документації щодо діяльності роботи відділу;
  • Координація роботи відділу з іншими відділами, з помічниками суддів та секретарями судового засідання;
  • Подання, згідно з чинним законодавством, пропозицій керівництву про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Забезпечення систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль стану трудової та виконавчої дисципліни у відділі;
  • Підготовка та надання пропозицій до плану роботи суду в частині діяльності відділу, контроль за виконанням відповідних розділів плану роботи суду;
  • Виконання інших доручень голови суду, керівника апарату суду щодо забезпечення належних умов для проведення судового засідання та роботи відділу служби судових розпорядників.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:

- оклад 6500 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

  • Професійні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
  • Наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;
  • Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Конституційний суд України», «Про Вищу раду правосуддя», Інструкція з діловодства в адміністративних судах, затверджена Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174.;
  • Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;
  • Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet;
  • Вміння працювати в програмі Exсel;
  • Знання основ архівної справи;
  • Вміння обґрунтовувати власну позицію;
  • Досягнення кінцевих результатів;
  • Організація і контроль роботи;
  • Вміння працювати в команді та керувати командою;
  • Оцінка і розвиток підлеглих;
  • Вміння розв’язання конфліктів;
  • Відповідальність;
  • Системність і самостійність в роботі;
  • Уважність до деталей;
  • Наполегливість;
  • Креативність та ініціативність;
  • Орієнтація на саморозвитку;
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Секретаря судового засідання

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

  • Забезпечення належної організації підготовки та розгляду адміністративних справ у судді відповідно до вимог процесуального законодавства;
  • Здійснення судових викликів та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді;
  • Формування та оформлення адміністративних справ, приєднання до них відповідних матеріалів;
  • Забезпечення повного фіксування судового засідання технічними засобами відповідно до вимог Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108;
  • Ведення журналів судового засідання, відтворення технічного запису судового засідання, ознайомлення осіб, які беруть участь у справі, з даними технічного фіксування судового засідання;
  • Оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до відділу з організаційного забезпечення суду;
  • Виготовлення та надання копій процесуальних документів з адміністративної справи, що знаходиться в провадженні судді;
  • Виконання інших доручень судді, керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:

- оклад 3352 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення).

 

 

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

  • Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
  • Без вимог до стажу роботи;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затвердженої наказом ДСА України від 20.09.2012 року № 108, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

  • Прийом вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
  • Підготовка та видача копій судових рішень, попій інших документів;
  • За заявою сторін надсилання копій рішень рекомендованими листами;
  • Відповідальність за належне ведення Журналу видачі копій судових документів;
  • Здійснення прийому розглянутих судових справ та матеріалів, не розглянутих справ на період відпустки суддів для зберігання у відділі, проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;
  • Ведення номенклатурних справ суду по листуванню з особами, що беруть участь у справі, стосовно направлення копій судових рішень;
  • Розгляд звернень та скарг осіб, що беруть участь у справі, стосовно отримання копій судових рішень та інші;
  • Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді;
  • Внесення пропозицій до плану роботи суду з питань організації діловодства, контроль виконання відповідних розділів плану роботи суду;
  • Виконання інших доручень голови суду, керівника апарату (заступника керівника апарату суду), начальника відділу з організаційного забезпечення суду з питань організації діловодства у відділі.

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:

- оклад 2750 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

  • Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
  • Без вимог до стажу роботи;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

 

Головного спеціаліста відділу аналітики та судової статистики  (строкове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

  • Здійснення моніторингу та систематизації законодавства та судової практики, рішень Верховного та Конституційного судів України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики;
  • Забезпечення оперативного інформування суддів та працівників апарату суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня;
  • Здійснення моніторингу періодичних видань та організація їх обліку зберігання;
  • Контроль за своєчасним надсиланням до інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень копій судових рішень;
  • Підготовка необхідної аналітичної та статистичної інформації голові суду та керівнику апарату суду на оперативні наради, круглі столи, для проведення узагальнення судової практики Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
  • Аналіз стану обліково-статистичної роботи в суді;
  • Координація роботи з питань аналітики та судової статистики з Верховним судом України, Вищим адміністративним судом України, Державною судовою адміністрацією України, Дніпропетровським територіальним управлінням статистики Держкомстату, підрозділами інших правоохоронних органів;
  • Підготовка інформації про підсумки роботи відділу за певний період;
  • Участь у плануванні роботи суду за дорученням начальника відділу, здійснення контролю за виконанням окремих розділів плану роботи суду;
  • Виконання інших доручень голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та начальника відділу аналітики та судової статистики.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя» та штатного розпису суду:

  • оклад 3801 грн.;
  • надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
  • премія ( в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

  • Професійні чи технічні знання за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
  • Без вимог до стажу роботи;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (зі змінами, внесеними рішенням Ради суддів України від 15.09.2016 року № 58);
  • Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office, Internet;
  • Вміння працювати в програмі Exсel (налаштування фільтрації та логічних умов відповідних даних);
  • Навики в роботі щодо побудови статистичних звітів документообігу.

 

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.

Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:

  1. Копія паспорта громадянина України;
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
  3. Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;
  4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
  6. Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
  7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.

 Документи приймаються в строк до 24 листопада 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 30 листопада 2017 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовні дата та час) за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою в останній день приймання документів не розглядаються.

Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua