flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЙ «Б» ТА «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ

17 жовтня 2019, 16:19

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

(КАТЕГОРІЇ «Б» та «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ

 

Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою: вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро, 49089

18.10.2019 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

 

Начальника відділу аналітики та судової статистики

(безстрокове призначення)

Функціонально-посадові обов’язки:

 

  • Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподілення роботи між працівниками, організація та контроль їх роботи;
  • Забезпечення організації ведення судової статистики та аналітики в суді;
  • Розробка заходів, спрямованих на вдосконалення ведення судової статистики;
  • Контроль за веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням звітів судової статистики, веденням документів первинного обліку;
  • Збір, обробка та аналіз статистичних даних щодо відправлення правосуддя, подача аналітичних матеріалів голові суду, керівнику апарату суду;
  • Підготовка аналітичних довідок по окремих категоріях спорів за дорученнями ДСА України та її територіальних управлінь, судів вищих інстанцій, в тому числі для їх подальшого узагальнення;
  • Підготовка інформації про ефективність здійснення судочинства суддею з метою подальшого формування суддівського досьє;
  • Збір, аналіз та доведення до відома суддів та працівникам апарату суду офіційних документів, аналітичних довідок, прес-релізів з питань адміністративного судочинства;
  • Вжиття заходів для забезпечення суддів та працівників апарату суду електронними цифровими підписами;
  • Здійснення моніторингу чинного законодавства України, зокрема щодо питань судоустрою;
  • Здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення суду, суддів та працівників апарату суду;
  • Подання згідно з чинним законодавством пропозиції керівництву про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Забезпечення систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль стану трудової та виконавчої дисципліни у відділі;
  • Внесення пропозицій до плану роботи суду з питань організації аналітики та судової статистики, контроль виконання відповідних розділів плану роботи суду;
  • Виконання інших доручень голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду та заступника керівника апарату суду щодо організації роботи суду.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

  • наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння іноземною мовою не потребує;
  • знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»; Кодекс адміністративного судочинства України, Закони України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про доступ до судових рішень», «Про електронний цифровий підпис», Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень», Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкція з діловодства в адміністративних судах.

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

1) відповідальність;

2) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

3) незалежність та ініціативність;

4) відкритість;

5) організація і контроль роботи;

6) дипломатичність та гнучкість;

7) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

8) оцінка і розвиток підлеглих;

9) вміння працювати в команді;

10) управління проектами;

11) дисципліна і системність.

Умови оплати праці:

- посадовий оклад ;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців

- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.

 

Провідного спеціаліста відділу аналітики та судової статистики

(безстрокове призначення)

Функціонально-посадові обов’язки:

 

  • Перевірка відповідності судових рішень та інших процесуальних документів, які знаходяться в розглянутій адміністративній справі, з даними розміщеними в системі автоматизованого діловодства суду;
  • Забезпечує приймання та відправлення електронної пошти суду;
  • Веде листування з судовими органами та іншими органами державної влади з питань судоустрою та судочинства;
  • Здійснює роботу з надання пропозицій про внесення змін чи доповнень в Інструкцію з діловодства в адміністративних судах, Положення про автоматизовану систему документообігу суду;
  • Вносить пропозиції з удосконалення номенклатури справ відділу;
  • Здійснення моніторингу чинного законодавства України, зокрема щодо питань судочинства;
  • Внесення відомостей до обліково-статистичних карток про розгляд судових справ;
  • Здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення суду, суддів та працівників апарату суду.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння іноземною мовою не потребує;
  • знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»; Кодекс адміністративного судочинства України, Закони України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про доступ до судових рішень», «Про електронний цифровий підпис», Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень», Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкція з діловодства в адміністративних судах.

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

  • вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

2) вміння працювати з інформацією;

3) вміння працювати в команді;

  4) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

5) відповідальність;

6) уважність до деталей;

  7) креативність та ініціативність

 

Умови оплати праці:

- посадовий оклад ;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців

- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.

 

Головного спеціаліста відділу забезпечення діяльності голови суду

(безстрокове призначення)

Функціонально-посадові обов’язки:

 

- проводить роботу з методичного забезпечення діяльності суду;

- здійснює документальне оформлення засідань зборів суддів;

- проводить моніторинг напрямів діяльності відділу, готує узагальнення та пропозиції щодо шляхів досягнення та підвищення ефективності роботи відділу;

- готує інформаційні матеріали, проекти виступи, доповіді з питань роботи суду для розгляду на засіданнях  зборів суддів, нарадах;

- опрацьовує документи, що надходять до суду і відносяться до компетенції відділу;

- здійснює підготовку аналітичних, довідкових та інших матеріалів на підставі документів, що надходять до суду;

- виконує інші доручення начальника відділу.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння іноземною мовою не потребує;
  • знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»; Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Закони України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах, Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

 

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

  • вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

2) вміння працювати з інформацією;

3) вміння працювати в команді;

  4) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

5) відповідальність;

6) уважність до деталей;

  7) креативність та ініціативність

 

Умови оплати праці:

- посадовий оклад ;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців

- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.

 

 

Головного спеціаліста відділу узагальнення судової практики, роботи зі зверненням громадян та з доступу до публічної інформації

(безстрокове призначення)

Функціонально-посадові обов’язки:

 

- участь у підготовці відповідей на звернення громадян  та розгляд запитів на інформацію, відповідно до компетенції;

- участь у підготовці відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформації, забезпечує оперативне реагування на запити та критичні публікації, повідомлення;

- координація процесу розробки комунікаційної стратегії суду з метою побудови ефективних взаємовідносин із цільовою аудиторією суду, підвищення обізнаності про діяльність суду;

- забезпечення розвитку інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, ЗМІ, сприяння формуванню об’єктивної громадської думки про діяльність суду;

- забезпечення взаємодії з правоохоронними та іншими державними органами, громадськими організаціями, ЗМІ з питань здійснення правосуддя та підготовка відповідних матеріалів.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння іноземною мовою не потребує;
  • знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»; Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Закони України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах, Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

 

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

  • вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

2) вміння працювати з інформацією;

3) вміння працювати в команді;

  4) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

5) відповідальність;

6) уважність до деталей;

  7) креативність та ініціативність

 

Умови оплати праці:

- посадовий оклад ;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців

- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.

 

 

Головного спеціаліста відділу з організаційного забезпечення розгляду адміністративних справ управління з організаційного забезпечення суду

(безстрокове призначення)

Функціонально-посадові обов’язки:

- облік апеляційних скарг у адміністративних справах, підготовка цих адміністративних справ та подальше їх направлення разом із апеляційними скаргами до апеляційного суду, направлення адміністративних справ до судів касаційної інстанції;

- перевірка відповідності документів внутрішньому опису у судових справах, які підлягають подальшому направленню  до судів апеляційної та касаційної інстанції, або до інших судів за підсудністю;

- прийом вхідної кореспонденції суду, реєстрація всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;

- контроль інформації щодо порушення строків направлення адміністративних справ з апеляційними скаргами до апеляційного суду у зв’язку із несвоєчасним оформленням справ з апеляційними справами до апеляційного суду зв’язку із несвоєчасним оформленням справ секретарями судового засідання та передачею справ до відділу;

- підготовка проектів наказів з питань організації діловодства у суді;

- виконує інші доручення начальника відділу

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

  • Наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • наявність вищої освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння іноземною мовою не потребує;
  • знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»; Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Закони України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», «Про Конституційний суд України», Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах, Положення про автоматизовану систему документообігу суду..

 

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

1)вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

2) вміння працювати з інформацією;

3) вміння працювати в команді;

  4) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

5) відповідальність;

6) уважність до деталей;

  7) креативність та ініціативність

 

Умови оплати праці:

- посадовий оклад ;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців

- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.

 

 

 

 

Для участі в конкурсі подається наступна інформація:

  • заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади, за формою згідно з додатком 2 Порядку*;
  • резюме за формою згідно з додатком 21, із зазначенням наступної інформації:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державної мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.

3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин уже було подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

 5) заява щодо забезпечення розумним пристосування за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу  на зайняття посад державної служби (у разі необхідності)

У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі може подати в установленому порядку до конкурсної комісії необхідну інформацію особисто або надіслати її електронною поштою.

     На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Інформація приймається в електронному або паперовому вигляді. Інформація, яка надана з пропущенням строку або надіслана в останній день отримання інформації, не розглядається.

_____________

* Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби зі змінами, затвердженими Постановою КМУ від 24.09.2019 року № 844.

 

 Документи приймаються в строк до 01 листопада 2019 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4,

Конкурс (тестування) на заміщення вакантних посад буде проходити 07 листопада 2019 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовний час) за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Овчаренко Євгенія Вікторівна, телефон: (056) 720-97-60, адреса електронної пошти: shevchenko@adm.dp.court.gov.ua