Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою: вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро, 49089
12.10.2020 року оголошує добір на заміщення вакантних посад:
Головного спеціаліста відділу з організаційного розгляду
адміністративних справ управління з організаційного забезпечення суду,
1 вакансія
(строкове призначення на посаду шляхом укладення контракту)
Функціонально-посадові обов’язки:
- облік апеляційних скарг у адміністративних справах, підготовка цих адміністративних справ та подальше їх направлення разом із апеляційними скаргами до апеляційного суду, направлення адміністративних справ до судів касаційної інстанції;
- перевірка відповідності документів внутрішньому опису у судових справах, які підлягають подальшому направленню до судів апеляційної та касаційної інстанції, або до інших судів за підсудністю;
- прийом вхідної кореспонденції суду, реєстрація всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
- контроль інформації щодо порушення строків направлення адміністративних справ з апеляційними скаргами до апеляційного суду у зв’язку із несвоєчасним оформленням справ з апеляційними справами до апеляційного суду зв’язку із несвоєчасним оформленням справ секретарями судового засідання та передачею справ до відділу;
- підготовка проектів наказів з питань організації діловодства у суді;
- виконує інші доручення начальника відділу
Умови оплати праці:
- посадовий оклад;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців
- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
Спеціаліст відділу з організаційного забезпечення розгляду адміністративних справ управління з організаційного забезпечення суду, 1 вакансія
(строкове призначення на посаду шляхом укладення контракту)
Функціонально-посадові обов’язки:
- здійснення прийому розглянутих судових рішень, матеріалів та нерозглянутих адмінсправ;
- перевірка відповідності документів внутрішньому опису у судових справах, які підлягають зберіганню у відділі;
- прийом вхідної кореспонденції суду, реєстрація всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
- підготовка та видача копій судових рішень та інше;
- надсилання копій судових рішень рекомендованими листами;
- ведення Журналу видачі копій судових документів;
- виконує інші доручення начальника відділу
Умови оплати праці:
- посадовий оклад;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців
- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
Спеціаліст відділу забезпечення виконання рішень суду та архівної роботи управління з організаційного забезпечення суду на період декретної відпустки штатного працівника, 1 вакансія
(строкове призначення на посаду шляхом укладення контракту)
Функціонально-посадові обов’язки:
- здійснює відправку апеляційних скарг разом з адміністративними справами до суду апеляційної інстанції.
- контролює передачу адміністративних справ до відділу суддями, рішення яких оскаржується.
- готує та надає відповіді на запити про направлення адміністративних справ до суду апеляційної інстанції.
- здійснює контроль за поверненням адміністративних справ із суду апеляційної інстанції.
- веде розгляд звернень та скарг осіб, що беруть участь у справі, стосовно отримання копій судових рішень ті інші.
- здійснює ведення номенклатурних справ по листуванню з особами, що беруть участь у справі, стосовно направлення копій судових рішень.
- виконує інші доручення начальника відділу
Умови оплати праці:
- посадовий оклад;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців
- інші виплати, надбавки, премії у разі встановлення.
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
ДО ВІДОМА!
Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі може подати в установленому порядку необхідну інформацію виключно через Портал вакансій державної служби https://career.gov.ua/.
На електронні документи, що подаються для участі у доборі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Інформація, яка подана не через Портал та з пропущенням строку, не розглядається.
_____________
* Порядок призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненної короновірусом SARS-CoV-2 зі змінами, затверджений Постановою КМУ від 22.04.2020 року № 290.
Інформація приймається в строк до 15:00 год. 16 жовтня 2020 року.
Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору:
Овчаренко Євгенія Вікторівна, телефон: (056) 720-97-60,
адреса електронної пошти: shevchenko@adm.dp.court.gov.ua