flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ НА 2019 – 2021 РОКИ

  Затверджено

Наказом голови Дніпропетровського окружного адміністративного суду

від 21 січня 2019 р. №18-од

КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ

НА 2019 – 2021 РОКИ

 

 

  1. ВСТУП

Стратегія комунікаційної діяльності Дніпропетровського окружного адміністративного суду є основним документом для здійснення зовнішньої та внутрішньої комунікації, включає в себе сукупність комунікаційних засобів, методів, прийомів і технік, що покликані надати об’єктивну інформацію про діяльність суду і суддів, налагодити постійний зацікавлений діалог з суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, гарантування законності та правопорядку, реалізації об’єктивного і неупередженого правосуддя.

Комунікаційна стратегія Дніпропетровського окружного адміністративного суду розроблена на основі Концепції комунікації судової влади України.

Зміст і структура Комунікаційної стратегії Дніпропетровського окружного адміністративного суду визначається цілями правосуддя, завданнями та повноваженнями суду, ґрунтуються на нормах Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації», Мадридських принципів щодо зв’язку між засобами масової інформації та суддівською незалежністю, інших національних і міжнародних актів, що регулюють діяльність в судовій сфері.

Контроль і координацію комунікаційної діяльності Дніпропетровського окружного адміністративного суду здійснює голова суду Коренев А.О.

Відповідальні за виконання: прес-секретар Дніпропетровського окружного адміністративного суду Бурлакова В.В.

Судді-спікери Дніпропетровського окружного адміністративного суду Верба І.О., Жукова Є.О., Сліпець Н.Є., Луніна О.С.

 2. АНАЛІЗ СТАНУ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ

Дніпропетровський окружний адміністративний суд має певний досвід здійснення внутрішньої і зовнішньої комунікаційної діяльності. Завдяки впровадженню сучасних інформаційних технологій ведення внутрішнього документообігу, управління апаратом суду та донесення інформації про діяльність суду до широкого кола громадськості через засоби масової інформації (телебачення та радіо, друковані видання, Інтернет ЗМІ). Крім цього:

Від початку своєї діяльності Дніпропетровський окружний адміністративний суд демонструє відкритість своєї роботи, веде комунікаційну діяльність у двох напрямах:

             Функції забезпечення комунікаційної діяльності в Дніпропетровському окружному адміністративному суді покладені на прес-службу суду: прес-секретаря та суддів-спікерів. Спілкування зі ЗМІ здійснюється через прес-релізи, повідомлення для преси, підготовку інтерв’ю керівництва і представників суду, організацію круглих столів, семінарів, прес-конференцій та інше.

На прес-службу суду покладені обов’язки  інформувати громадськість про роботу суду, про розгляд і вирішення справ, які мають резонансний характер, та роз’яснення інших нагальних питань для суспільства, що пов’язані із здійсненням правосуддя.

  3. НАЯВНІСТЬ РЕСУРСІВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ

З часу створення суду і до цього часу ведеться активна робота забезпечення суддів і працівників апарату суду належними умовами праці та відповідними приміщеннями для здійснення правосуддя. Судом забезпечено вільний, безперешкодний доступ до суду громадян, осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Функціональна придатність приміщення суду для здійснення якісного правосуддя:

При Дніпропетровському окружному адміністративному суді працює їдальня для працівників апарату суду, суддів та відвідувачів суду.

У приміщенні суду розміщено інформаційні стенди, на яких максимально відображені відомості про діяльність Дніпропетровського окружного адміністративного суду:

 4. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

Основними цілями комунікаційної стратегії суду є:

 

  1. ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

Керуючись принципами адміністративного судочинства, визначаємо такі принципи здійснення комунікаційної стратегії:

 

  1. СПОСОБИ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

 

  1. СТАН ЗВ`ЯЗКІВ СУДУ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Дніпропетровський окружний адміністративний суд має постійну співпрацю з місцевими телеканалами (ПРАТ «ТСД» (34-й телеканал), телеканал D1, телерадіокомпанія МІС ТВ, телеканал «Відкритий», філія ПАТ «Суспільне мовлення» «Дніпровська регіональна дирекція (51-й телеканал), друкованими виданнями («Вісті Придніпров'я», «Зоря», «Наше місто», «Днепр вечерний» тощо); Інтернет сайтами («Мост-Днепр», «056.ua», «gorod.dp.ua», «49000.ua», «Інформатор», «Дніпровська правда» та інші) та регіональними представниками центральних ЗМІ (телеканали: «СТБ», «Інтер», «1+1», «24-й телеканал», «ІСТV», «Громадське телебачення», «Прямий», інтернет-ЗМІ «Українська правда», «Дніпроград», «Судова практика», «Закон і бізнес», ІА «Антикорупційна правозахисна Рада».

 

  1. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

 

Відповідно до мети та цілей Дніпропетровського окружного адміністративного суду, цільовими аудиторіями є:

Внутрішні:

Зовнішні:

 

  1. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ

Комунікаційна стратегія Дніпропетровського окружного адміністративного суду впроваджується з метою покращення зв’язків із громадськістю, встановлення змістовного та постійного діалогу із суспільством.

За результатами реалізації Комунікаційної стратегії Дніпропетровського окружного адміністративного суду очікується зростання рівня довіри громадян до судів та працівників апарату суду, підвищення авторитету Дніпропетровського окружного адміністративного суду шляхом поліпшення правової обізнаності населення про порядок захисту їхніх прав та інтересів у судах.

Громадяни повинні сприймати суди як установи, що покликані захищати їх права. Звертаючись до суду, кожен громадянин може очікувати, що рішення суду, яким би воно не було, ухвалено неупереджено, виважено та на підставі норм закону.

Крім того, серед очікуваних результатів реалізації Комунікаційної стратегії Дніпропетровського окружного адміністративного суду можна назвати:

 

  1. НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ, ІНШІ ДОКУМЕНТИ ТА ЛІТЕРАТУРА, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ КОМУНІКАЦІЇ

3)  Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (набула чинності для України 11 вересня 1997 року).

4) Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Санді Тайме проти Сполученого Королівства (1979).

5)  Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Лінгенс проти Австрії (1986).

6)  Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Де Гаєс та Гійзельс проти Бельгії (1997).

7) Мадридські принципи взаємодії засобів масової інформації та суддівської незалежності (відповідно до Резолюції 1296 (ХНУ) Економічної та соціальної Ради ООН 11 лютого 1994 року).

8) Резолюція № К(81) 19 Комітету Міністрів Ради Європи про доступ до інформації, що знаходиться у розпорядженні державних органів (прийнята Комітетом Міністрів 25 листопада 1981 р.).

9) Рекомендація № Кес.(2003) 19 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам надання через ЗМІ інформації про кримінальні процеси (прийнята Комітетом Міністрів 10 липня 2003 р).

10) Закон України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 року № 2657-ХІI.

11) Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» від 16 листопада 1992 року № 2782-ХII.

12) Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року № 1402-VIII.

13) Закон України «Про забезпечення права на справедливий суд» від 12 лютого 2015 року № 192-VIII.

14) Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» від 05 липня 2012 року № 5076- VI.

15) Закон України «Про державну таємницю» від 21 січня 1994 року № 3855-ХІІ.

16) Закон України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР.

17) Закон України «Про банки та банківську діяльність» від 07 грудня 2000 року № 2121-III.

18) Закон України «Про доступ до судових рішень» від 22 грудня 2005 року № 3262- IV.

19) Закон України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» від 23 лютого 2006 року № 3477-ІУ.

20) Кодекс суддівської етики, затверджений XI з'їздом суддів України 22 лютого 2013 року.

21) Правила поведінки працівника суду, затверджені Рішенням Ради суддів України від 6 лютого 2009 року № 33.

22) Декларація принципів поведінки журналістів, прийнята на II всесвітньому Конгресі Міжнародної федерації журналістів (Бордо, 25-28 квітня 1954 р.) із змінами, внесеними XVIII всесвітнім конгресом МФЖ (Хельсингьор, 2-6 червня 1986 р.).

23) Етичний кодекс українського журналіста: кодекс етики від 24.04.2004 р.

24) Кодекс професійної етики українського журналіста, ухвалений 14 квітня 2002 р. на X з’їзді Національної спілки журналістів України.

25) Положення про комісію з журналістської етики, ухвалене на зборах журналістів 14.04.2002 р.

26) Концепція інформаційно-комунікаційної стратегії Ради суддів України.