Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОГОЛОШЕННЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЙ «Б» та «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ
Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро
14.03.2017року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Начальник відділу узагальнення судової практики, роботи зі звернення громадян та з доступу до публічної інформації– категорія «Б» (безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподілення обов’язків між працівниками, очолює та контролює їх роботу;
- Підготовка матеріалів для проведення головою суду навчань суддів Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
- Підготовка для голови суду необхідних інформаційно-аналітичних записок, довідок, оглядів, звітів, проектів доповідей тощо;
- Вивчення та аналіз матеріалів щодо діяльності суду, інших судових органів та забезпечення необхідними матеріалами голову суду;
- Створення та участь у випуску інформаційних матеріалів (статей, спеціалізованих програм і видань);
- Співпраця з суддями-спікерами суду з інформування громадськості про роботу суду, про розгляд та вирішення справ, які мають резонансний характер та роз’яснення інших нагальних для суспільства питань, що пов’язані зі здійсненням правосуддя;
- Співпраця з суддями Дніпропетровського окружного адміністративного суду в організації роботи щодо підготовки узагальнення судової практики з розгляду адміністративних справ;
- Контроль за веденням діловодства щодо звернення громадян у суді;
- Здійснення листування, за дорученням голови суду, з Верховним судом України, Вищим адміністративним судом України, Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом з приводу розгляду звернень громадян;
- Контроль за організацією та проведенням особистого прийому громадян начальниками всіх відділів суду;
- Підготовка аналітичних матеріалів, інформаційних довідок для проведення нарад, семінарів, засідань з питань звернень громадян;
- Здійснення роботи щодо розгляду запитів на отримання публічної інформації;
- Організація захисту персональних даних в процесі їх обробки в автоматизованій системі документообігу суду;
- Контроль за здійсненням централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки;
- Здійснення заходів щодо забезпечення проведення судових засідань в режимі відеоконференцзв’язку;
- Координація роботи відділу з іншими відділами суду;
- Участь у розробці номенклатури справ суду;
- Виконання інших доручень голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи суду.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 4500 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої юридичної освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра (спеціаліста);
- Досвід роботи на посадах державної служи категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- Досвід роботи на посаді спеціаліста по роботі, пов’язаної зі зверненням громадян та доступом до публічної інформації;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Цивільно-процесуального кодексу України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»; Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel).
Судового розпорядника відділу служби судових розпорядників – категорія «В»
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення дотримання особами, які перебувають у суді, встановлених правил;
- Забезпечення безпечних умов роботи суддям та працівникам апарату суду в залі судового засідання, іншому приміщенні, в разі проведення судом виїзного засідання;
- Звернення в разі необхідності до працівників правоохоронних органів з приводу сприяння у підтриманні громадського порядку, затримання та притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які проявляють неповагу до суду та порушують громадський порядок;
- Вжиття заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання;
- Здійснення перевірки та забезпечення готовності залу судового засідання до слухання справи;
- Здійснення термінової доставки в установи та організації, а також фізичним особам листів, викликів, інших документів для забезпечення невідкладного розгляду справи з питань, що виникли в процесі її слухання;
- Повідомлення керівництва суду при виникненні надзвичайних обставин та організація виклику спеціальних служб.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення)
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача,знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду – категорія «В» (безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення роботи з прийняття вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
- Забезпечення роботи з підготовки та видачі копій судових рішень;
- Забезпечення роботи з належного ведення Журналу видачі копій судових документів;
- Забезпечення роботи з прийому розглянутих судових справ та матеріалів, а також проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;
- Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року
- Контроль ведення документів первинного обліку;
Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15 та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
премія (в разі встановлення)
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача,знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:
відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду тощо.
Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:
1. Копія паспорта громадянина України;
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3. Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;
5. Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.
Документи приймаються в строк до 31 березня 2017 року за адресою: 49089, м.Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити06 квітня 2017 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовний час)за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою у останній день приймання документів не розглядаються.
Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:
Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua