flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ (КАТЕГОРІЙ «Б» та «В») АПАРАТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО СУДУ

18 квітня 2017, 11:00

Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро

14.04.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 

 

Завідувача сектором юридично-правової роботи та конкурсних торгів

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

-         Організація та забезпечення правильного застосування актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подання керівництву суду пропозиції щодо вирішення правових питань діяльності суду;

-      Здійснення керівництва роботою сектору, спрямування його діяльності, організація і забезпечення виконання працівниками сектору покладених на них завдань та обов’язків, розподіл обов’язків між працівниками сектору;

-         Забезпечення зберігання документації щодо діяльності суду та передача її на державне зберігання у встановленому порядку;

-         Координація роботи сектору з іншими відділами та працівниками суду;

-         Забезпечення проведення роботи Комітету з конкурсних торгів суду;

-          Організація та контроль за здійсненням державних закупівель в системі «ПРОЗОРРО»;

-         Організація та контроль за веденням претензійної і позовної роботи в інтересах суду;

-         Організація та контроль за своєчасним внесенням змін в установчі документи суду;

-         Здійснення контролю за веденням діловодства та збереженням документів у секторі;

-         Організація роботи з документами відповідно до чинного законодавства та Інструкції з діловодства у суді;

-         Виконання інших доручень керівництва суду відповідно до покладених на сектор завдань.

 

 

 

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:

- оклад 4100 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-  Наявність вищої юридичної освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра (спеціаліста);

-  Досвід роботи на посадах державної служи категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;

-  Досвід роботи на посаді спеціаліста-юрисконсульта;

-  Вільне володіння державною мовою;

-  Знання Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про здійснення державних закупівель», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Цивільно-процесуального кодексу України та ін. кодексів, Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

-  Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)

 

Головного спеціаліста відділу з узагальнення судової практики, роботи зі звернення громадян та з доступу до публічної інформації

(безстрокове призначення на  посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

-                     Організація захисту персональних даних в процесі їх обробки в автоматизованій системі документообігу суду;

-                     Забезпечення антивірусного захисту персональних даних в автоматизованій системі документообігу суду;

-                     Забезпечення використання технічних засобів безперебійного живлення елементів автоматизованої системи документообігу суду;

-                     Забезпечення захисту реєстраційних даних від модифікації та знищення;

-                     Здійснення заходів щодо проведення судових засідань в режимі відеоконференцзв’язку;

-                     Забезпечення виконання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 25 в частині належного функціонування «Діловодство спеціалізованого суду»;

-                     Здійснення інформаційно-технічної підтримки щодо функціонування комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»;

-                     Забезпечення адміністрування робочих місць  суддів та працівників апарату суду;

-                     Забезпечення доступу до користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів;

-                     Проведення моніторингу новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду;

-                     Здійснення контролю за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів;

-                     Відповідальність за дотримання вимог законодавства з питань правової охорони комп’ютерних програм під час їх придбання, встановлення, використання, обліку та інвентаризації.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:

- оклад 3801 грн.;

- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;

- премія (в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-  Наявність вищої технічної за відповідним професійним спрямуванням освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

-  Без вимог до стажу роботи;

-  Вільне володіння державною мовою;

-  Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 25 вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

 

Провідного спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

-  Оформлення обкладинок адміністративних справ та матеріалів;

-  Перевірка відповідності документів доданих до позову переліку  документів, зазначених у додатку до позову, при первинному оформленні справ;

-  Здійснення первинного обліку адміністративних справ та матеріалів в автоматизованій системі документообігу;

-  Здійснення реєстрації позовних заяв в автоматизованій системі документообігу суду, а також заяв, клопотань,які підлягають реєстрації у картці додаткових матеріалів;

-  Здійснення прийому розглянутих судових справ, матеріалів, та нерозглянутих справ на період відпустки суддів для зберігання у відділі, проводить перевірку відповідності документів у судових справах внутрішньому опису, здійснює перевірку належного оформлення справ;

-  Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено;

-  Опрацювання кореспонденції, що стосується адміністративних справ;

-  Виконання інших доручень керівництва суду з питань організації діловодства у відділі.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:

-         оклад 3352 грн.;

-         надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;

-         премія ( в разі встановлення).



Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-  Наявність вищої юридичної освіти за спеціальністю з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;

-  Без вимог до стажу роботи;

-  Вільне володіння державною мовою;

-  Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.

-  Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)

 

 

 

Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду

(безстрокове призначення на посаду)

Функціонально-посадові обов’язки:

-  Забезпечення роботи з прийняття вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;

-  Забезпечення роботи з підготовки та видачі копій судових рішень;

-   Забезпечення роботи з належного ведення Журналу видачі копій судових документів;

-   Забезпечення роботи з прийому розглянутих судових справ та матеріалів, а також проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;

-   Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року

-   Контроль ведення документів первинного обліку;

-   Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

 

 

 

 

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:

-         оклад 2750 грн.;

-         надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;

-         премія ( в разі встановлення).

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата:

 

-  Наявність вищої юридичної освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;

-  Без вимог до стажу роботи;

-  Вільне володіння державною мовою;

-  Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року,

-  Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)

 

Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:

відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.

Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:

1.     Копія паспорта громадянина України;

2.     Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3.     Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;

4.     Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5.     Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;

6.     Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.

 Документи приймаються в строк до 05 травня 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 12 травня 2017 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовний час) за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

 

Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою у останній день приймання документів не розглядаються.

Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua