Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Дніпропетровський окружний адміністративний суд, розташований за адресою вул. Академіка Янгеля, 4, м. Дніпро
14.04.2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Завідувача сектором юридично-правової роботи та конкурсних торгів
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Організація та забезпечення правильного застосування актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подання керівництву суду пропозиції щодо вирішення правових питань діяльності суду;
- Здійснення керівництва роботою сектору, спрямування його діяльності, організація і забезпечення виконання працівниками сектору покладених на них завдань та обов’язків, розподіл обов’язків між працівниками сектору;
- Забезпечення зберігання документації щодо діяльності суду та передача її на державне зберігання у встановленому порядку;
- Координація роботи сектору з іншими відділами та працівниками суду;
- Забезпечення проведення роботи Комітету з конкурсних торгів суду;
- Організація та контроль за здійсненням державних закупівель в системі «ПРОЗОРРО»;
- Організація та контроль за веденням претензійної і позовної роботи в інтересах суду;
- Організація та контроль за своєчасним внесенням змін в установчі документи суду;
- Здійснення контролю за веденням діловодства та збереженням документів у секторі;
- Організація роботи з документами відповідно до чинного законодавства та Інструкції з діловодства у суді;
- Виконання інших доручень керівництва суду відповідно до покладених на сектор завдань.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 4100 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої юридичної освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра (спеціаліста);
- Досвід роботи на посадах державної служи категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- Досвід роботи на посаді спеціаліста-юрисконсульта;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про здійснення державних закупівель», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Цивільно-процесуального кодексу України та ін. кодексів, Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Головного спеціаліста відділу з узагальнення судової практики, роботи зі звернення громадян та з доступу до публічної інформації
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Організація захисту персональних даних в процесі їх обробки в автоматизованій системі документообігу суду;
- Забезпечення антивірусного захисту персональних даних в автоматизованій системі документообігу суду;
- Забезпечення використання технічних засобів безперебійного живлення елементів автоматизованої системи документообігу суду;
- Забезпечення захисту реєстраційних даних від модифікації та знищення;
- Здійснення заходів щодо проведення судових засідань в режимі відеоконференцзв’язку;
- Забезпечення виконання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 25 в частині належного функціонування «Діловодство спеціалізованого суду»;
- Здійснення інформаційно-технічної підтримки щодо функціонування комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»;
- Забезпечення адміністрування робочих місць суддів та працівників апарату суду;
- Забезпечення доступу до користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів;
- Проведення моніторингу новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду;
- Здійснення контролю за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів;
- Відповідальність за дотримання вимог законодавства з питань правової охорони комп’ютерних програм під час їх придбання, встановлення, використання, обліку та інвентаризації.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 3801 грн.;
- надбавка за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія (в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої технічної за відповідним професійним спрямуванням освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 25 вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Провідного спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Оформлення обкладинок адміністративних справ та матеріалів;
- Перевірка відповідності документів доданих до позову переліку документів, зазначених у додатку до позову, при первинному оформленні справ;
- Здійснення первинного обліку адміністративних справ та матеріалів в автоматизованій системі документообігу;
- Здійснення реєстрації позовних заяв в автоматизованій системі документообігу суду, а також заяв, клопотань,які підлягають реєстрації у картці додаткових матеріалів;
- Здійснення прийому розглянутих судових справ, матеріалів, та нерозглянутих справ на період відпустки суддів для зберігання у відділі, проводить перевірку відповідності документів у судових справах внутрішньому опису, здійснює перевірку належного оформлення справ;
- Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено;
- Опрацювання кореспонденції, що стосується адміністративних справ;
- Виконання інших доручень керівництва суду з питань організації діловодства у відділі.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 3352 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія ( в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої юридичної освіти за спеціальністю з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року.
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Спеціаліста відділу з організаційного забезпечення суду
(безстрокове призначення на посаду)
Функціонально-посадові обов’язки:
- Забезпечення роботи з прийняття вхідної кореспонденції суду. Здійснення реєстрації всієї вхідної кореспонденції, яка надходить до суду, окрім позовних заяв та адміністративних справ;
- Забезпечення роботи з підготовки та видачі копій судових рішень;
- Забезпечення роботи з належного ведення Журналу видачі копій судових документів;
- Забезпечення роботи з прийому розглянутих судових справ та матеріалів, а також проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;
- Організація роботи та надання методичної допомоги щодо належного складення номенклатури справ суду. Аналіз та уточнення номенклатури справ, в порядку визначеному з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року
- Контроль ведення документів первинного обліку;
- Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та штатного розпису суду:
- оклад 2750 грн.;
- надбавки за вислугу років та ранг державного службовця;
- премія ( в разі встановлення).
Вимоги до професійної компетентності кандидата:
- Наявність вищої юридичної освіти з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра;
- Без вимог до стажу роботи;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та ін. кодексів, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про судоустрій і статус суддів», Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації № 174 від 17.12.2013 року,
- Практичне володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача, знання програм Microsoft office (Word, Exel)
Додаткові вимоги до особистої компетенції кандидатів:
відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, дипломатичність, порядність, уважність, наполегливість, вміння працювати з інформацією, вміння ефективної координації з іншими працівниками апарату суду.
Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:
1. Копія паспорта громадянина України;
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3. Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;
5. Заповнена особова картка встановленого зразка з додатками;
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.
Документи приймаються в строк до 05 травня 2017 року за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Конкурс на заміщення вакантних посад буде проходити 12 травня 2017 року з 09 год. 00 хв. (орієнтовний час) за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою у останній день приймання документів не розглядаються.
Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:
Бойко Наталія Олександрівна, телефон: (056) 753-06-05, адреса електронної пошти: inbox@adm.dp.court.gov.ua