Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Підсумки роботи Дніпропетровського окружного адміністративного суду за І півріччя 2013 року
09 серпня 2013 р. у Дніпропетровському апеляційному адміністративному суді відбулись збори суддів на яких були розглянуті підсумки роботи адміністративних судів округу.
Так, протягом І півріччя 2013 року на розгляді суддів Дніпропетровського окружного адміністративного суду перебувало 10 780 позовних заяв та справ, постановлено остаточних рішень 8 901, що становить 83 % від загальної кількості позовних заяв та справ, що перебували в проваджені суду у звітному періоді.
Залишок нерозглянутих справ за І півріччя 2013 року становить 1687 справ та 192 позовні заяви залишені без руху, це 17,4 % загальної кількості справ, що перебували в провадженні суду.
Навантаження на суддів у І півріччі 2013 року склало:
- середньомісячне надходження позовних заяв на розгляд судді 41 заява;
- середньомісячне навантаження постановлених судових рішень 44 рішення.
Діловодство у суді здійснюється в комп’ютерній програми «Діловодство спеціалізованого суду» з дотриманням норм Положення про автоматизовану систему документообігу в адміністративних судах, затвердженого Наказом ДСА України від 03.12.2009 р. № 129 (зі змінами і доповненнями).
Відповідно до ст. 15¹ Кодексу адміністративного судочинства України розподіл адміністративних справ в Дніпропетровському окружному адміністративному суді здійснюється ПК «ДСС», що забезпечує його неупередженість.
На виконання ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України та положень Закону України «Про виконавче провадження» протягом І півріччя 2013 року до суду надійшло 3 865 заяв про видачу виконавчих листів, працівником відділу документального забезпечення за цей період було підготовлено та видано 2 566 виконавчих листів на суму 254 332 069,41.
За І півріччя 2013 р. у Дніпропетровському окружному адміністративному суді проведено 3 узагальнення судової практики та 10 аналізів з різних напрямків роботи суду.